Skip to main content

O Saahiba/ Oh Companion/ Oh Sahabat [Dil Hai Tumhara OST]

Oh Saahiba


O Saahiba/ Oh Companion/ Oh Sahabat
Shalu Dev KhaanaSameerNimmi - Saritaji
Originally sang by Sonu Nigam, Kavita Krishnamurty
[Dil Hai Tumhara OST]

~~ HINDI, ENGLISH TRANSLATION, INDONESIAN TRANSLATION ~~

O saahiba, o saahiba
Oh companion, oh companion
Oh sahabat, oh sahabat

O saahiba, o saahiba
Oh companion, oh companion
Oh sahabat, oh sahabat

O saahiba, o saahiba
Oh companion, oh companion
Oh sahabat, oh sahabat

O saahiba, o saahiba
Oh companion, oh companion
Oh sahabat, oh sahabat


Milenge tumse to bataayenge
If I meet you then I will show you
Jika aku bertemu denganmu, kemudian aku akan menunjukkannya padamu Ke kitna pyaar hai hamein
How much love I have
Seberapa banyak cinta yang ku miliki

Milenge tumse to bataayenge
If I meet you then I will show you
Jika aku bertemu denganmu, kemudian aku akan menunjukkannya padamu Ke kitna pyaar hai hamein
How much love I have
Seberapa banyak cinta yang ku miliki


O saahiba, o saahiba
Oh companion, oh companion
Oh sahabat, oh sahabat

O saahiba, o saahiba
Oh companion, oh companion
Oh sahabat, oh sahabat


Kaise kati raatein, kaise kate voh din
How did the nights pass, how did those days pass
Bagaimana malam berlalu, bagaimana hari-hari berlalulu Kaise jeeye tanha, kaise rahe tere bin
How do I live alone, how do I stay without you
Bagaimana aku hidup sendiri, bagaimana aku bertahan tanpamu

Chaaron taraf faili dard ki tanhaai
In all for directions is spread pain's loneliness
Di semua arah menyebarkan luka yang kesepian Shaam saher humko yaad teri aayi
Night and day I remembered you
Malam dan siang aku mengingat dirimu

O saahiba, o saahiba
Oh companion, oh companion
Oh sahabat, oh sahabat

O saahiba, o saahiba
Oh companion, oh companion
Oh sahabat, oh sahabat


Apni nigaahon mein tumko basa lenge
In my eyes I will keep you
Di mataku, aku akan menjagamu Dil ki dhadkan mein tumko chhupa lenge
In my heartbeat I will hide you
Di denyut jantungku, aku akan menyembunyikanmu

Hum pe jo guzri hai tumko bataayenge
That which has happened to me, I will tell you
Yang telah terjadi padaku, aku akan mengatakannya padamu Cheerke dil apna tumko dikhaayenge
Tearing open my heart, I will show you
Merobek hatiku, aku akan menunjukkannya padamu

O saahiba, o saahiba
Oh companion, oh companion
Oh sahabat, oh sahabat

O saahiba, o saahiba
Oh companion, oh companion
Oh sahabat, oh sahabat


Milenge tumse to bataayenge
If I meet you then I will show you
Jika aku bertemu denganmu, kemudian aku akan menunjukkannya padamu Ke kitna pyaar hai hamein
How much love I have
Berapa banyak cinta yang ku miliki

Milenge tumse to bataayenge
If I meet you then I will show you
Jika aku bertemu dengamu, kemudian aku akan menunjukkannya padamu Ke kitna pyaar hai hamein
How much love I have
Berapa banyak cinta yang ku miliki


O saahiba, o saahiba
Oh companion, oh companion
Oh sahabat, oh sahabat

O saahiba, o saahiba
Oh companion, oh companion
Oh sahabat, oh sahabat


Hindi and English Translation by
Indonesian Translation by JH_Nimm

Comments

Popular This Week

시그리스빌 (Sigriswil) (Full Ver.) - 김경희 (Kim Kyung Hee of 에이프릴세컨드/April 2nd) [Crash Landing on You OST]

Just for a while, I'm pretending like I'm still in the place we were I was there for you you were there for me we know Day will come and go again No matter where No matter how Wandering about in strange night Won't you be here by me? Now I hold your hands With you I feel alright (How does it feel?) It's been a long day or night How does it feel my friend? It's been a long day or night Just for a night I dreamed about the times we had back in the day I was there for you You were there for me We know ------- Source: genie

Popular All the Time

ONESHOOT = 아직은 안녕 우린 안돼요/ We can’t Separated Yet

아직은 안녕 우린 안돼요 We can’t Separated Yet Black Romance present special JH_Nimm’s birthday 2 A story by JH_Nimm ( http://jh-nimm.blogspot.com , http://www.twitter.com/JH_Nimm ) Title: 아직은 안녕 우린 안돼요 Also known as: We can’t Separated Yet Genre: Romance, Sad, Hurt, Family Rating : T Length : Oneshoot Disclaimer: Ini FF murni hasil dari pemikiran saya dan bukan hasil plagiat. So , jangan di Co-Pas seenak jidat, jangan di re-share tanpa seizin saya dan jangan di plagiat. Ini FF spesial ulang tahun saya. Like it, leave your comment, please… dislike it, don’t bashing, please… NO silent reader! Happy Reading… Gomawo…^^ Back sound      : Evanescence – My Immortal Main Cast: Lee Ji Hyeon EXO M’s Li Jia Heng (Kris) as Wu Yi Fan F(x)’s Victoria as Song Qian EXO M’s Luhan as Xi Lu Han Lee Jung Kwon Wu Xian Hua and other cast   = PROLOG = I want to learn all about you What do you like What do you dislike